شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از روند طولانی حفاری خط ۴ قطارشهری مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۹۳۷۲۶
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
شهروند خبرنگار| گلایه شهروند از روند طولانی حفاری خط ۴  قطارشهری مشهد + پاسخ
پاسخ روابط عمومی شرکت قطار شهری شهرداری مشهد به روند حفاری تونل قطار شهری خط ۴ در پی گلایه یکی از شهروندان مشهدی.

پیام شهروند:

حفاری تونل متروی خط۴ درسه ماه به۳۰۰ متر رسیده! یعنی بعد از چهارسال درخوش بینانه ترین حالت یک سوم این مسیر حفاری خواهدشد! قطعا چهار سال دیگر هزینه ساخت و حفاری چند برابر امسال است. پس بایدمثل تهران و همه کشورهای مدرن دیگر تعداد دستگاه های حفار را افزایش داد تا هزینه ساخت هر کیلومتر گران تر از این در نیاید. بنابراین باید این خط را در چهار فاز هم زمان حفاری کردتا قبل از چهارسال کل مسیر حفاری شود و به پایه تاسیسات و ریل گذاری برسد.

 

پاسخ روابط عمومی شرکت قطارشهری :

سلام علیکم حفاری تونل های قطار شهری توسط بزرگترین دستگاه های ایران در حال انحام است و اگر در سه ماه ۳۰۰متر حفاری انجام شده است به علت عدم تزریق منابع مالی به پروژه بوده است، اما با ورود و سرکار آمدن شورای ششم و عزم جدی شهردار محترم مشهد منابع مالی تزریق گردید و حفاری مجددا آغاز شد.

صرفا جهت اطلاع مترو تهران در سال های خیلی قبل انجام شده و دیگر شهرهای ایران بسیار از مشهد از نظر ساخت و بهره برداری عقب تر هستند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->